U kunt snel een tabel maken in Google Docs en deze in uw document invoegen. Alle tabelcomponenten, inclusief de cellen, rijen en kolommen, zijn verplaatsbaar. Wat gebeurt er echter als u de hele tabel naar een andere plaats in uw document wilt overbrengen?
Gelukkig maakt Google Docs dat eenvoudig. In deze zelfstudie laten we zien hoe u een tabel in Google Documenten verplaatst.
1. Begin met het openen van uw bestand in Google Docs.
2. Kies of markeer daarna de tafel die u wilt overzetten.

3. Klik nogmaals met de rechtermuisknop en selecteer vervolgens “Knippen” in het menu. De sneltoetsen CTRL+X (voor Windows) en COMMAND+X (voor Mac) kunnen ook worden gebruikt om de tafel te knippen.
4. Klik met de rechtermuisknop op het gebied waar u de tabel wilt plakken en selecteer vervolgens “Plakken” in het menu dat verschijnt. U kunt ook op de sneltoetsen COMMAND+V (Mac) of CTRL+V (Windows) (Mac) drukken.

Conclusie
Ik ben klaar nu! De tabel is met succes verplaatst naar een andere locatie in uw document. We hopen dat u deze informatie nuttig vond. Laat eventuele vragen of opmerkingen achter in de daarvoor bestemde ruimte hieronder. Dankbaarheid voor het lezen!
Deze handleiding heeft u misschien geholpen om te leren hoe u toegang krijgt tot een tabel in Google Docs, nu kunt u zonder problemen een tabel in Google Docs gebruiken. Als u een probleem heeft met Google. Dan kunt u contact met ons opnemen. Google Nederland.