Design a site like this with WordPress.com
Get started

Een handtekening maken en gebruiken in Outlook

In uw e-mails kunt u een handtekening opnemen met essentiële contactgegevens die ontvangers kunnen gebruiken om u te bereiken. Zie het als een manier om bij elk nieuw bericht of antwoord een visitekaartje te sturen. Het is ook mogelijk om meerdere handtekeningen te hebben voor verschillende accounts. We laten u zien hoe u Outlook in Office 2016 of Office 365 kunt gebruiken om er een te maken.

Soorten informatie om in uw handtekening op te nemen

Twitter-, Facebook- en Instagram-handles zijn voorbeelden van handvatten voor sociale media.

Telefoonnummer of secundair e-mailadres Link naar uw website of blog

Maak een handtekening in Outlook.com

Meld u aan bij uw Outlook.com-account en selecteer Meer e-mailinstellingen onder Instellingen (tandwielpictogram).

Klik onder het gedeelte E-mail schrijven van de pagina Opties op Lettertype en handtekening bericht.

Typ de informatie die u in uw handtekening wilt opnemen in het vak Persoonlijke handtekening. U kunt eenvoudige tekstopmaak uitvoeren en koppelingen opnemen, maar ik heb geen manier kunnen vinden om een ?afbeelding op te nemen zoals u dat kunt in de desktopversie van Outlook. Vergeet niet op Opslaan te klikken als je klaar bent.

Dus daar heb je het. Uw handtekening wordt nu weergegeven op alle Outlook.com-berichten die u verzendt.

Outlook 2016: een handtekening maken

Open om te beginnen Outlook 2016 en ga vervolgens naar Bestand > Opties.

Ga daarna naar het tabblad E-mail en vervolgens naar Handtekeningen.

Selecteer Nieuw en geef de handtekening die u maakt een naam.

Voer de informatie in die u in uw e-mailhandtekening wilt weergeven. Er zijn andere opmaakopties beschikbaar, zoals het toevoegen van koppelingen, het wijzigen van lettertypen of het opnemen van een afbeelding.

Het zal automatisch uw handtekening toevoegen elke keer dat u een nieuwe e-mail of antwoord opstelt.

Afhankelijk van wie u e-mailt, kunt u uw handtekening ook rechtstreeks wijzigen. Ga gewoon naar het tabblad Bericht en vervolgens naar de groep Opnemen en vervolgens Handtekening.

Door de verschillende herzieningen van Outlook in de afgelopen jaren is de aanpak grotendeels ongewijzigd gebleven. Als Outlook 2016 nieuw voor u is, weet u nu hoe u een professionele handtekening kunt krijgen, wat vooral belangrijk is in de zakenwereld.

Als u een oudere versie van Outlook gebruikt, kunt u een handtekening toevoegen met een van de onderstaande methoden.

Hier leest u hoe u een handtekening maakt in Outlook.com wanneer u de webversie gebruikt. (En ja, er zijn veel te veel Outlook-versies.)

Outlook 2013: een handtekening maken en gebruiken

Door een handtekening toe te voegen aan uw e-mails in Outlook 2013 worden ze gepersonaliseerd en krijgen ontvangers uw contactgegevens. Het is gemakkelijk om er een te maken en vervolgens Outlook 2013 deze automatisch in uw e-mails te laten invoegen. Hier is hoe het te doen.

Selecteer eerst Optie op het tabblad Bestand in het Outlook 2013-menu.

Klik op de knop Handtekeningen wanneer de pagina Outlook-opties wordt weergegeven.

Maak een naam voor uw handtekening door op Nieuw te klikken. Dit onderscheidt het van andere handtekeningen die u mogelijk heeft.

Nu het een naam heeft, plaatst u alles wat u maar wilt in het vak onder Handtekening bewerken om uw nieuwe handtekening te maken. U bent vrij om elk lettertype in elke gewenste grootte te gebruiken. Ik gebruik hier het Verdana-lettertype.

U kunt een visitekaartje gebruiken dat is opgeslagen in uw handtekening door op Visitekaartje te klikken in de rechterbovenhoek van het bewerkingsvak.

Je vraagt ?je misschien af ?waar de twee knoppen naast het visitekaartje voor zijn. Met de eerste kunt u een foto van uw computer aan uw handtekening toevoegen.

Met de tweede knop kunt u een koppeling maken naar een e-mailadres of siteadres, maar ook naar een computerbestand of documentverbinding. Ik heb ervoor gekozen om een ??link naar onze website op te nemen.

Hier is ook een klein trucje. Als u op een afbeelding in de handtekening klikt voordat u op de koppelingsknop klikt, wordt de afbeelding gekoppeld.

Nadat u klaar bent met het maken van uw handtekening, hoeft u deze nu alleen nog maar op te slaan en te beslissen wanneer u wilt dat deze automatisch wordt gebruikt. Die optie is hieronder voor u beschikbaar. Selecteer een standaardhandtekening. U kunt kiezen welk e-mailaccount u wilt gebruiken voor nieuwe berichten, antwoorden en doorsturen en het wordt automatisch gebruikt. Het is mogelijk om voor elk van deze acties verschillende handtekeningen te kiezen.

Dat is alles. Keer terug naar het hoofdvenster door op OK te klikken en uw nieuwe handtekening verschijnt nu in e-mails.

Als je niet wilt dat het automatisch wordt gebruikt, kun je altijd de handtekeningknop op het lint gebruiken om het toe te voegen aan nieuwe e-mails.

Outlook 2010: een handtekening maken en gebruiken

Microsoft heeft de opties voor het automatisch toevoegen van handtekeningen aan uw e-mails in Outlook 2010 gewijzigd. Omdat handtekeningen zo’n belangrijke functie zijn voor de meeste Outlook-gebruikers, hebben we deze eenvoudige tutorial samengesteld om ze toe te voegen!

Selecteer Opties op het lint Bestand in Outlook 2010.

Klik op de optie Handtekeningen… onder het tabblad Mail.

Het venster Handtekeningen en briefpapier zou moeten verschijnen. U hebt waarschijnlijk op dit moment geen opgeslagen handtekeningen, dus klik op de knop Nieuw. Kies een naam voor uw nieuwe handtekening en klik vervolgens op OK.

Lees ook: Outlook-foutcode 0xc0000142- Fix Outlook kan 0xc0000142 niet starten

U hebt nu toegang tot de handtekeningtekst. Als u klaar bent, klikt u op de knop Opslaan om uw handtekeningverklaring op te slaan. U kunt nu talloze handtekeningen maken en deze instellen als standaard voor nieuwe berichten en antwoorden/doorsturen. Persoonlijk gebruik ik maar één handtekening, maar de mogelijkheid om meerdere handtekeningen te gebruiken is een groot voordeel. Klik op OK om al uw wijzigingen op te slaan en af ??te sluiten.

Als er een probleem is met handtekening bij Outlook, kunt u uw probleem oplossen door ons te bellen, neem contact met ons op via het Outlook Nederland nummer. Ons ingenieursteam zal u helpen en een goede oplossing bieden.

Published by Elinathomas

Mijn naam is haleybrown en ik woon in Amsterdam, Nederland. Ik heb engineering gedaan aan de Universiteit Gent en werk nu met Google als technisch support engineer. Ik hou van muziek, zingen, boeken lezen. Ik vind het leuk om netwerkproblemen op te lossen, daarom kies ik voor engineering. Als je een probleem hebt met je Google-account, bel dan dit nummer. https://bellenmerken.com/google/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: