Problemen met de Kindle-app oplossen

Net als elk ander programma heeft de Kindle-app een groot aantal problemen die van tijd tot tijd opduiken op je iOS-, Android- of Amazon Kindle Fire-apparaat. Terwijl u uw gekochte boeken wilt lezen, worden ze mogelijk niet geladen, kan de app weigeren te werken of kan er een donker scherm verschijnen dat u stoort wanneer u in een goed humeur bent. Dit wil niet zeggen dat de app niet problematisch is – verre van dat. De software functioneert normaal, hoewel het af en toe problemen ondervindt vanwege de oudere versie, de installatie van slecht geschreven updates, verbindingsproblemen, apparaatproblemen en andere factoren. Omdat u uw recent gedownloade of favoriete boeken uit uw collectie wilt kunnen lezen en verdere aankopen wilt doen. We zijn gearriveerd om u te helpen met uw boodschappen en andere behoeften. Hier is de meest actuele lijst met beproefde patches voor de Kindle-app op je apparaten. Nadat de kwestie is opgelost, gaat u wandelen (optioneel).

Stap 1: Start het apparaat opnieuw op

Reset je apparaat zacht, of het nu een iOS, Android of Kindle Fire is, wanneer de Kindle-app om onduidelijke redenen niet meer reageert. Omdat power cycling uw apparaat de beste remedie is als er geen bekende oorzaken of specifieke foutmeldingen zijn.

Voor iOS: –

Houd de toetsen “Home” en “Sleep/Wake” tegelijkertijd ingedrukt totdat de prompt om het apparaat uit te schakelen verschijnt. Wacht minimaal 10 seconden voordat u hem opnieuw start. Dit is de zachte reset-techniek en als gevolg daarvan gaan er geen gegevens verloren – dus rust zacht. Open je Kindle-app opnieuw en ga verder waar je was gebleven.

Voor Android:-

Houd op uw Android-apparaat de knop “Power” ingedrukt totdat de prompt “Power off” op het scherm verschijnt. Druk hiervoor op de knop “Uitschakelen”. Wacht 10-20 seconden voordat u het weer inschakelt.

Voor Kindle Fire: –

  • Houd gewoon de “Power” -knop minstens 20 seconden ingedrukt voordat u deze loslaat. Schakel het apparaat daarna weer in door de “Power”-knop ingedrukt te houden totdat het opnieuw opstart.
  • Dit zou eventuele blokkades of andere tijdelijke problemen op uw apparaat moeten verwijderen, zodat de app weer normaal kan functioneren.

Stap 2: Update Kindle Fire-versie

Op je nieuwe of geüpgradede apparaat kan een oudere versie van de Kindle-app ervoor zorgen dat deze slecht presteert. Als gevolg hiervan zal het updaten naar de meest recente versie van de app helpen bij het oplossen van het probleem.

iOS:-
Uw materiaal zou op het scherm moeten verschijnen zodra u op het pictogram “App Store” tikt. Als er een update/upgrade beschikbaar is, klikt u op de knop “UPDATE” in het gebied “Updates” in de rechterbenedenhoek van het scherm. Om door te gaan, voert u uw Apple ID en wachtwoord in wanneer daarom wordt gevraagd. Voltooi de update door de reststappen te volgen.

Android:-

Ga naar de ‘Kindle Store’ of de ‘Google Play Store’ om de meest recente upgrades te vinden. Om te controleren op app-updates, gaat u naar “Alle apps” of de gewenste keuze, afhankelijk van uw telefoonmodel en merk.

Kindle-vuur:-

Ga op je computer naar de Kindle Fire Store en download het juiste updatebestand voor je Kindle Fire-versie. Sluit de browser af en sluit je Kindle Fire aan op je computer met behulp van de meegeleverde USB-kabel zodra het bestand is gedownload. Sleep het gedownloade Kindle Fire-updatebestand naar de schijf van je Kindle Fire-apparaat zodra de verbinding is herkend. Wanneer de bestandsoverdracht is voltooid, koppelt u de Kindle Fire los van uw computer en gaat u naar “Snelle instellingen”> “Instellingen”> “Apparaat”> “Systeemupdates”> “Update”. Voltooi de update door de aanwijzingen op het scherm te volgen.

Door de meest recente en bijgewerkte versie van de Kindle-app te gebruiken, worden problemen opgelost.

Stap 3: Installeer apparaatsoftware-updates

De problemen zouden moeten zijn opgelost nadat je software-updates voor je Kindle App-apparaat hebt geïnstalleerd. U kunt de nieuwste updates voor uw apparaat krijgen en vervolgens verbinding maken met de app om uw boeken en andere inhoud te downloaden. Er mogen geen problemen zijn die u irriteren.

Stap 4: Kindle-app verwijderen/opnieuw installeren

Het probleem kan worden opgelost door de Kindle-app op uw apparaat te verwijderen en opnieuw te installeren. Nadat je de app hebt verwijderd, ga je naar het gedeelte “Je Kindle beheren” van je browser en verwijder je de apparaatregistratie uit de lijst van de Kindle. Installeer daarna de Kindle-app opnieuw op uw apparaat en alles zou goed moeten zijn. U kunt ook zonder problemen al uw bestanden downloaden.

Als het probleem aanhoudt en je verhindert je favoriete boeken te lezen, bel ons dan op ons gratis nummer en een Kindle Expert zal je helpen.

Als er problemen zijn met het lezen van je inhoud op de kindle-app, het hebben van een installatie, enz., kun je de klantenservice bellen, zij kunnen al je problemen oplossen met een betere oplossing. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Kindle Contact Nederland, ons team staat 24*7 voor u klaar.

Published by Elinathomas

Gigaset Contact Nederland +31-182796553 provides you hassle-free, as well as specific customer support for all types of mailing errors. Gigaset Contact Nederland provided by our experts is not bounded to a specific area. We believe in providing help and technical support to our users in every possible way that will result in the ease of their work for sure. Our customer support is available 24/7 for your service on Gigaset Contact Nederland: +31-182796553. https://klantenservices.co/gigaset-contact/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: